Płatności i dostawa
Płatności
1. Ceny produktów wystawionych w sklepie internetowym podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wskazaniem zastosowanej stawki), cła oraz wszelkie inne opłaty i należności o ile występują.
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary, jeżeli są dostępne podczas składania zamówienia:
– przelew na numer konta bankowego Sprzedawcy
– płatność w systemie płatności elektronicznych Przelewy24
– płatność za pobraniem.
3. Klienta obowiązują ceny podane podczas składania zamówienia.
4. Po złożeniu zamówienia termin jego opłacenia mija po 7 dniach, po tym czasie nieopłacone zamówienia zostają anulowane.
Dostawa
1. Sprzedawca dostarcza produkty będące przedmiotem złożonego przez Klienta zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na adres podany przez Klienta.
2. Klient może wybrać jedną spośród dostępnych metod dostawy przedmiotu zamówienia:
-przesyłka kurierska InPost
–przesyłka kurierska za pobraniem InPost
–odbiór w paczkomacie InPost
3. Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych licząc od dnia opłacenia przez Klienta zamówienia lub potwierdzenia wybrania płatności za pobraniem.
4. W sytuacji gdy produkty będące przedmiotem zamówienia mają różny termin realizacji (np. ze względu na chwilowy brak dostępności) Klient może wybrać czy chce otrzymać zamówienie częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru),czy też chce odebrać zamówienie w całości po skompletowaniu wszystkich produktów.
5. W sytuacji gdy sklep nie będzie w stanie zrealizować zamówienia, np. z uwagi na wyczerpanie produktów, powiadamiamy Klienta o tym drogą e-mail oraz niezwłocznie, zwracamy uiszczoną przez Klienta cenę.
6. Zamówione towary wysyłane są do Klienta bezpośrednio za pośrednictwem dostawcy na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia.
7. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia w dostawie lub brak dostawy z powodu podania przez Kupującego nieprawidłowych lub niepełnych danych, w tym nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.
8. Sprzedawca po otrzymaniu od Klienta informacji o wyborze dokumentu zakupu towaru może wystawić paragon, fakturę tradycyjną – papierową lub fakturę elektroniczną za sprzedany towar, którą przekaże Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej wskazanej w formularzu zamówienia.
9. O chęci otrzymania faktury VAT kupujący ma obowiązek poinformować w momencie składania zamówienia zaznaczając odpowiednie pola w formularzu zamówienia oraz podać dane do faktury.